Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie: (https://www.insprinty.pl/regulamin) sprzedający udostępnia na stronie Sklepu adres poczty elektronicznej (insprinty@gmail.com) służący do przesyłania zapytań i reklamacji. Klient może również składać reklamacje i zapytania za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://www.insprinty.pl/kontakt

Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od otrzymania ich przez Sprzedającego, a w sprawach skomplikowanych – nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź Sprzedającego na reklamację, która może zostać udzielona za pośrednictwem środków indywidualnego porozumienia się na odległość, tj. korespondencji e-mail, zawierać będzie wskazanie, czy Sprzedający uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informację o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

Koszyk